Brocante

Verzamelbeurs in Utrecht

Zenzero (04/05/08 om 17:26:51):

Vorig jaar niet veel bijzonders gezien of gevonden

Dit jaar wel.

 

Helfrich (04/05/08 om 17:30:29):

Goed man. Helaas heb ik het boek van MCD nog ergens ingepakt zitten. Die Cusenier is wel mooi om te hebben. Toch een legendarisch merk. Die Picon lijkt me iets publicitairs van na het absintverbod.

 

Zenzero (04/05/08 om 18:42:57):

Vergeleken met vorig jaar was er een haast enorm te noemen aanbod.

Bij de eerste kraam kocht ik de Picon lepel, die was me vorige keer beloofd, voor 4 euro meen ik.  
Later ben ik, via via, bij twee andere kramen terecht gekomen, waar ze er wel 'n stuk of dertig hadden liggen.

En dat naslagwerkje van MCD is inmiddels bij meer verzamelaars en handelaars bekend.

 

Stijn - Huis Absinthia (04/05/08 om 20:38:31):

Mooi zeg. En mooie compilatie :)
Ik zou ook nog eens wat van dat soort beurzen en marktjes moeten aflopen. Binnenkort als het zomert zal je me in elk geval weer zien rondtoeren aan de Franse grens  ;)

 

wilbert_v (04/06/08 om 15:33:59):

Mooie lepels! Als ik niet een enorme kater had was ik ook nog even gaan kijken.

 

Stijn - Huis Absinthia (04/06/08 om 16:36:34):

Zijn er onder de Belgen mensen die weten waar ze nogal eens geregeld wat absinthiana hebben?

 

Zenzero (04/07/08 om 15:51:59):

Volgens een verzamelaar die ik sprak op de beurs,
is een vroeg bezoek (06:00) aan de curiosa markt in Waterloo, en dan de eerste en laatste zondag van de maand in het bijzonder, zéér de moeite waard.

En voor een redelijke prijs, ben ik eventueel bereid
dubbele exemplaren uít een collectie over te nemen, indien ik het model zelf nog niet heb natuurlijk uiteraard.

 

Brocante